Alla inlägg under september 2008

Av R - 13 september 2008 16:53


Även om solen lyste med sin frånvaro så blir man glad av dessa underbara höstfärger

eller hur??

Av R - 13 september 2008 16:42

Hösten är här. Inte riktigt den vackra septembermånad som jag hoppats på- men är det bara uppehåll så ska man vara gla;)

Idag tog jag alla barnen (en bonuspojk ihelgen) och åkte till Alby friluftsgård, Favvoutflyktsmålet i Tyresö

(i konkurrens med Tyresöslottsområdet)

Här tog vi en fika o sen sände jag ut ungarna på "ut och rör er- annars blir det inget Playstation ikväll"!!!!

Hot funkar;) Är det pedagogiskt, ?? en annan fråga -

men jag menar fortfarande att barn nuförtiden rör sej för lite- även om jag själv är soffliggare vardagskvällar, hihi- så försöker jag iallfall komma ut i naturen på helgerna!


Barnen sprang iallafall glatt(?) ner till sjön, klättrade o hängde i klättertällningen, sprang o sparkade boll o sedan gick vi o matade geten med gräs. En aningen kylig höstdag men skönt med frisk lantluft!!

Go helg på er!


Ovido - Quiz & Flashcards